jueves, 22 de mayo de 2008

ACTA JUNTA 150508 - Informació per a tots els socis

ACTA Reunió Junta - Dijous 15.05.2008

Assistents:

Emma Jimenez: Nova Skalega, vocal activa junta Skal Andorra i Dinamitzadora ACELMA (Assoc. Comerciants i Empresaris de la Massana), tecnic de turisme a la Massana.

Neus Massoni: Directora Comercial Plaza Hotels i vocal activa junta Skal Andorra

Dolors Jara: Directora Hotel Font del Marge i vocal activa junta Skal Andorra

Jordi Capella: Director Art Hotel i vocal actiu junta Skal Andorra

Eva Podesta: Directora Servíssim Agencia Viatges Receptiu, tresorer ACELMA i Vice Presidenta Skal Andorra

Carlos Luna: Cap de recepció amb funcions d'Adjunt a Direcció del Hotel Rutllan - Secretari Skal Andorra

Bianca Meeuwissen: Directora Original Promotors de Destinacions i Assessorament, Presidenta Associació de Marxa Nòrdica - Nordic Walking (AAMN-NW), Vice Presidenta ACELMA i Presidenta Skal Andorra

Temes tractats i seguiment:

1. Logo Skal: Deixar logotip tal com esta (decisió presa desprès consulta Clemente Borja)

2. Soci aporta soci: Enviar la convocatòria del pròxim sopar al llistat de Skalegues potencials incloent:

- Naturlàndia: Meri/Eugeni
- Vallnord: Christian Capella
- Comú de La Massana Turisme: David Baró (Conseller de Turisme)

Se’n fa càrrec: Carlos Luna

3. Assistència al dinar de Skal Barcelona 10.06.2008: Per ara confirmen Neus Massoni, Alex Armengol i Bianca Meeuwissen

Avisar a la resta de les socis per mirar si les volen acompanyar. Queda per confirmar si hi anem en cotxe o amb autocar.

Se’n fa càrrec: Bianca Meeuwissen - trucar a la junta i confirmar a la Neus quants serem i com hi anirem

4. 21.08 Dinar socis: Alternarem Sopars i Dinars per mirar si els dinars tenen més o menys èxit entre els socis.

Per l'Agost teníem 2 propostes de dinars amb "ganxo":
1) Naturlàndia amb Trobotronc i Dinar al Camp de Tir
2) Grandvalira amb Golf d'Altura i Dinar a la Muntanya o a Soldeu

La junta ha triat opció 2 per `l'Agost. L' opció 1 es podria efectuar a principis de setembre com un dinar extraordinari (a confirmar).

Se’n fa càrrec: Bianca Meeuwissen - trucar a Maite Nuñez i/o Carolina d'Areny i Plandolit i mirar d'organitzar opció 1.

5. 16.09: Proposta data per organitzar l'opció 2, dinar extraordinari (dimarts): Naturlàndia, Rabassa, Dinar al Camp de Tir

Se’n fa càrrec: Dolors Jara - parlar amb la Meri per mirar d'organitzar opció 2.

6. 27.09: Data DMT al Andorra Park Hotel

S' informa que Marco (Hotansa) ha agafat la direcció del Hotel el dia 01.05.2008 de Maig. S' informa que ja s' ha parlat amb Enric Montobbio i que manca concretar detalls: Aperitius, menú, música, protocol. S' informa que el preu 2006 i 2007 era 48 € i que hem de comptar amb aprox. 40 convidats.

Es decideix comunicar a Andorra Turisme (Enric Torres) que el Skal Club s'occupará del Sopar DMT com sempre però que deixarem la resta de l'organització en mans de Andorra Turisme. Això significa que Andorra Turisme rebrà les aportacions del comuns (fins ara estipulades en 1.200 € per parròquia) per poder afrontar les despeses de la organització d’aquest esdeveniment a nivell nacional i que Skal Club solament demanarà una aportació de 2.000 € totals per poder afrontar les despeses del sopar (guardonats premis de turisme i altres convidats).

Animació: Es proposa demanar pressupost a Carles Matute (RTVA) com a presentador/DJ amb el tema: Anys 70/80 (època Grease / Saturday Night Fever) i prescindir de l'actuació d'humoristes, conferenciants o mags. La junta accepta unànimement.

Per informar-nos millor de l'organització fins ara hem trucat al nostre ex secretari Clemente Borja, qui, malgrat que ja no participa activament a la junta per motius d'horaris de la seva feina, gustosament ens ha ajudat, compartint el seu coneixement en tot el que envolta Skal Andorra, informant-nos de què normalment es convida a:
Comuns (1 persona), Ministeri, Director de Turisme (pot ser ara tindríem d'afegir Andorra2020), Sindicat d'Iniciativa (ara canviar per Andorra Turisme), Caldea (aportació premis visitants/turistes), President Assoc. Transportistes (transport gratuït
per a visitants i turistes aquell dia), Presidenta AAVA (agències de viatges), President Ski Andorra, Presidents Associacions Hoteleres (2, ADHA i UHA), President Cambra de Comerç, 1 Representant de cada medi de comunicació/premsa escrita, Els Guardonats (4) i els Col·laboradors que regalen premis per al sorteig del sopar. Es debat si el sorteig dels premis és important....i no s' arriba a prendre una decisió. Realment no se sap quants guanyadors realment arriben a utilitzar el seu premi (hi ha bastants indicis de què molt pocs). Es comenta que el sorteig és molt llarg i trenca una mica la festa.

S’haurà de tornar a tocar aquest tema en una pròxima reunió per decidir si continuem amb aquest costum o ho canviem.

Se’n fa càrrec: Dolors Jara - demanar pressupost a Carles Matute
Se’n fa càrrec: Bianca Meeuwissen - d'informar del pressupost i demanar propostes dels aperitius i menús, al Andorra Park Hotel
Se’n fa càrrec: Bianca Meeuwissen - de parlar amb l'hotel i protocol govern per a la distribució dels assistents a les taules
Se’n fan càrrec: Eva Podesta & Bianca Meeuwissen d'anar a parlar amb Enric Torres ref. el paper d' Skal al DMT 2008

7. Programa Visita Jim Power - Secretari General d' Skal Internacional (18-20.6.2008)

Transfer Barcelona Aeroport - Andorra : El convida i s'encarrega el nostre skalega Joan Nadal, president de l'Associació de Transportistes del País (ja confirmat a Jim Power)

Allotjament Andorra: El convida i s'encarrega la nostra skalega i vocal activa Neus Massoni, directora comercial dels Hotels Plaza a Andorra (falta confirmar a Jim Power - Bianca)

Programa:

18.06 A la nit (confirmar hora exacta) - recollida Jim Power a l’Estació de Nadal/Eurolines i Sopar. 19.06 Mati: 09:00 Desdejuni al Plaza (per ara confirmen: Eva Podesta & Bianca Meeuwissen, obert a tots els membres de la junta amb avis previ - falta confirmar preu desdejuni junta (Neus) - convidat: Jim Power). Excursió per Andorra - Ruta Andorra Panoràmica - Amb visita Casa de la Vall (No possible – Consell General). Migdia: 14:00 Dinar al Art Hotel (junta complerta - dinar col·loqui - preparar preguntes per a Jim). Tarda: Desprès de dinar 16:00/16:30 Visita del Palau de Congressos d' Andorra la Vella. S' encarrega: Neus- se ha informat a l' Eva Roma d' aquesta visita. Ella mateixa no estarà, però la deixarà organitzada - enviar mail per reconfirmar i demanar nom de la persona que ens rebrà. Entrar l' Eva dins de la junta Skal ja què s'ha mostrat molt interessada per ajudar-nos a aconseguir aquest Congres Mundial Skal en 2011/2012.....convocar-la per al sopar del 22/05 (Convocatòria: Carlos Luna), (Trucada & Mail informant de detalls Congrés Mundial/Blog: Bianca).

Manca confirmar el lloc del Sopar del dia 18.06.2008 (en petit comitè) a l'arribada.
Proposta presi: Hotel Hesperia Andorra la Vella (falta confirmar amb el nostre tresorer Ricardo Gonzalvo). Cost membres junta a confirmar. Convidat: Jim Power.

Es concreta el lloc del Dinar del dia 19.06.2008 (junta complerta ?): A l' Art Hotel d'Andorra (ja confirmat per Jordi Capella). Manca confirmar assistència dels membres de la junta (si us plau confirmar directament a l' Art Hotel - Jordi Capella - si
esteu interessats en assistir a aquest dinar. Cost membres junta - com habitual. Convidat: Jim Power.

Sopar 19.06 amb convidat d'honor: Hem rebut la confirmació de BUDA ESPAI ANDORRA que accepta organitzar-nos aquest sopar especial al nostre preu de sopars. Serà un sopar japonès, amb un plat principal alternatiu no japonès (per les persones a que no els agradi la cuina japonesa - confirmar a la reserva).

Haurem d' enviar el menú (i l'alternativa no japonesa) amb la convocatòria.
S’encarrega: Carlos Luna.

PER AQUEST SOPAR SERÀ IMPRESCINDIBLE ACONSEGUIR UNA MÀXIMA ASSISTÈNCIA !

Se’n fan càrrec : Tots els membres de la junta - Cadascun trucarà a uns quants socis per mirar de confirmar el màxim de participants possibles. S’hauria de intentar que els socis s’involucrin tots i confirmen per escrit, tornant la convocatòria amb un OK, CONFIRMO .......PAX ! No costa res i facilitaria feina junta. Haurem de començar a enviar les convocatòries amb més temps i anunciant data límit d’inscripció per millor previsió restaurant.

Una primera convocatòria (per a anotar a les agendes ) sortirà amb la convocatòria del sopar del dia 22.05. Una segona convocatòria hauria de sortir al menys uns 14 dies abans de la data. Data límit d’inscripció: El dia 12.06, a la pròxima reunió de junta.

Se’n fa càrrec: Carlos Luna - D'enviar aquestes convocatòries i llistat de socis actualitzat amb el nom del membre de la junta encarregat, de trucar a la selecció de socis que ell indica.

Es proposa: Demanar CV de Jim Power a Skal Internacional per poder donar una mica d'informació als socis ref. al nostre convidat d'honor.

Crear checklist per no oblidar-nos de res ref. visita i presentació Jim Power (en BUDA, pantalla, connexió usb?) I preguntes (per ara, temes): 1) carnets skal no actualitzats, no rebuts 2) certificats membre skal, ja no es donen ? 3) excursió a Torremolinos - central de Skal Internacional ? 4) la seva experiència de "get-togethers" en WTM 2007 i
altres llocs de trobada del mon - com ens podem aprofitar de la seva experiència ? 5)...............

8. Convocatòria per al 22.05.2008 sortirà demà mateix. S'encarrega: Carlos Luna, després de verificació català per Neus Massoni.

Sessió de Chi Kung a la Casa Pairal de Ordino, seguit de Sopar al Rest.Chez Leon d' Ordino. (Important: Dia 22.05 Fer fotos a Sala Chi Kung i al Restaurant i dilluns següent lliurar nota de PREMSA !) Convocatòria: Amb nota per nous socis avisant del preu sopar i pagament d'aquest import a l'arribada a la caixa del restaurant.
A més afegirem el significat d' S.K.A.L.. I informarem del sopar previst pel dia 19.06 al BUDA amb convidat d'honor.

9. Important: No oblidar el regal per a Jim Power (Hem de mirar de trobar un regal ben bonic com a recordatori de la seva 1ª visita a Andorra) i tindrem que demanar a Jordi Capella/Clemente Borja per saber si hi ha algun costum/protocol a tenir en compte.

10. 24.07.2008 EXPO SARAGOSSA. Hem rebut oferta del nostre Skalega Joan Nadal per anada/tornada amb autocar 52 places per 750 €. Joan Nadal ens proposa anada i tornada el mateix dia. S'agraeix la opinió dels socis ref. aquest tema.

Falta saber el preu de l'Entrada. S'encarrega: Dolors Jara - parlarà amb el TTOO oficial de la EXPO, Primera Linea per mirar de negociar un preu Skal.

Es proposa: Sortida de Andorra (estació autobusos) a les 05:00.
Es proposa: Sortida de Saragossa (EXPO) a les 22:00.
Falta confirmar ! S'agraeix la opinió dels socis en referència a aquest tema.

Tan aviat com sapiguem tots els detalls haurem de preparar una fitxa d'inscripció per enviar a tots els socis. (També ho penjarem al blog). A la fitxa d'inscripció: Descripció Sortida - Import Total (Transport-Entrades-Horaris Definitius). Cost transport desglossat a min. 25 persones: 30 € anada/tornada.

Aquesta sortida substituirà el sopar/dinar socis del juliol !

També s’hauran de mirar propostes per a un dinar a l' EXPO. La parada pel desdejuni es pot deixar en mans del xofer de Nadal. I pel sopar s'haurà de decidir si: Sopar lleuger a la EXPO abans de sortir, sortir abans i parada per a sopar en ruta o bocata al bus (si Autocars Nadal deixa menjar/beure al bus).

Hauríem de decidir encara si acceptem que els Skalegues portin la seva parella i/o família (per coincidir amb dates de vacances per molts ? O acceptem tan sols els socis Skalegues per a aquesta sortida ?

11. 12.06 La data de la pròxima reunió de la junta es podria substituir per un dinar col·loqui amb el molt il·lustre ministre Juli Minoves. (Com a data alternativa es proposa el dia 26.06.) S'encarreguen: Bianca Meeuwissen & Jordi Capella -
Bianca primer contacte - per mirar la disposició i disponibilitat del ministre - Jordi Capella: Invitació formal / Convocatòria dinar col·loqui (obert a tots els socis) - Preparació preguntes - (Parlar amb protocol Govern?) - Aportació preguntes de socis/junta molt benvinguda - Enviar a Jordi.

12. 10.07 Deixarem per la reunió de junta previst per dijous 10 de juliol la decisió de si/no assistir al Congrés Mundial d’aquest any a Taiwan-Taipei. Primer ens volem assegurar de tenir una possibilitat real d'organitzar el Congrés Mundial al 2011/2012 com a País Amfitrió (estreta col·laboració amb Skal BCN). I assegurar-nos que tenim la col·laboració del Govern. (Hi ha interès per part de les autoritats ? Director Andorra Turisme, Ministre de Turisme, Cap d'Estat ?). S’agrairà la opinió dels socis.

Comencem a crear el checklist:

Estudiant possibilitats i limitacions:

Palau de Congressos: Màxim 911 pax a sala plenari.
Palau de Congresos: Dinar fins a 250 pax ?
Andorra Park Hotel: Dinar fins a 450 pax ?
Carpa Fira Andorra: Factible per a dinars/sopars inauguració/clausura ?
La resta de sopars/dinars: A diferents hotels ? Amb mateix menú ?
Estudiar el manual dels Congressos Mundials Skal (penjat al nostre blog: http://skalandorra.blogspot.com/)!
Com s'administren els diners de les inscripcions ?
Transport: Autocars ?
Guies acompanyants ?
Transport VIPS ?
Excursions (Programa Congressistes i Programa acompanyants) amb dinars en ruta (dividit per autocar)?


13. Octubre - 3r dijous de mes: Pel sopar/dinar d' octubre es proposa: Restaurant El Molí a Arinsal. Se’n fa càrrec: Eva Podesta - Proposta Menú i Pressupost per a Conferència de Cathy O' Dowd ref. Treball en Equip/Motivació.

14. Novembre - 3r dijous de mes ?: Es proposa mirar de fer una sortida a Londres (Vol Lowcost: 1 o 2 nits). Amb dinar o sopar Skal al Hotel Hesperia de Londres organitzat per el nostre ex-skalega Roger. Se'n fa càrrec: Eva Podesta.

Si aquesta opció no fos possible tenim altres propostes com a Karting i Sopar al Palau de Gel o una Introducció al Nòrdic Walking amb un Dinar de socis a Engolasters.

15. Desembre - 3r dijous de mes: Que tal un Sopar de Nadal "diferent"(amic invisible?).

Es proposa de parlar amb el Quim de Paisatges i Unió per mirar de organitzar un tast de vins i productes de Portugal a la Casa Portuguesa o a un restaurant portuguès amb
Musica/Nadales Portugueses (es podria parlar també amb la Sofia Domingos, secretària i ma dreta del ambaixador Nuno de Bessa Lopez (assistència de aquest ambaixador encantador ?) i posar-nos en contacte amb Skal Portugal - convocar als socis de Skal Portugal d'ajudar-nos en aquesta festa per promoure amistat i B2B.)

Se’n fa càrrec: Carlos Luna - de parlar amb el Quim.
S’encarrega: La junta complerta - del seguiment

16. Carta Oficial a Skal Internacional per mirar d'afegir "Socis de Restauració". Canvi de les Estatuts actuals ?
Se’n fa càrrec: Jordi Capella - de fer borrador carta a Skal Internacional

17. Es comenta que hi ha socis a que les agradaria que Skal fos un fòrum d' opinió general (lobby de pressió en algun cas). I es comenta que potser seria interessant organitzar (més) dinars col·loqui. Però tan sols si, desprès:

1. Fem un resum
2. Triem prioritats
3. Treballem aquestes prioritats

Fem una primera prova d'organitzar el anteriorment mencionat dinar col·loqui amb el nostre ministre Minoves per el dia 12.06 (o com a alternatiu el dia 26.06). Responsable: Bianca - Primer contacte per a veure la disposició del Sr Ministre.


18. Regal per als nostres socis: Adjuntem un calendari d'aquest any amb els dies de les reunions de junta en blau. I els dies de les reunions de socis (sopars/dinars) en verd.

Convocatòries seran enviades per RECORDAR. (I/o modificar en casos excepcionals)

NOTA PER ELS SOCIS: No falteu a les trobades Skal !

Poseu aquestes dates al vostre calendari, ho hem d' aprofitar, tan sols ens veiem 1 vegada al més !!

Maig:

22.05 (Sopar Socis Chez Leon + Chi Kung)

Juny:

10.06 (Visita Skal BCN - obert a junta/socis)
12.06 (Dinar Col-loqui amb Ministre Minoves -obert a socis - per confirmar, si no: reunió junta)
18.06 (Sopar de benvinguda Jim Power - Hesperia ? - Petit Comité)
19.06 (Desdejuni amb Jim Power - Plaza - Petit Comité)
19.06 (Dinar junta amb Jim Power i autoritat pais? - Art Hotel)
19.06 (Dinar socis amb presentació del nostre convidat d'honor Jim Power - BUDA Espai)
20.06 (Desdejuni Acomiadament Jim Power - Plaza - Petit Comité)

Juliol:

10.07 (Reunió Junta - Art Hotel)

24.07 (Sortida a la EXPO de Saragossa en lloc del sopar mensual - socis+parella ?)

Agost:

14.08 (Reunió Junta - Art Hotel)

21.08 (Dinar ! Socis - pendent de confirmació: Golf d'altura - Grandvalira ?)

Setembre:

09.09 (nota: no es 2n dijous de mes, per pont diada - Reunió Junta - Art Hotel)

16.09 (Dinar Adicional ! Socis - pendent de confirmació: Naturlandia - Trobotronc i Dinar al camp de tir ?)

27.09 (Sopar DMT 2008 - obert a socis i convidats amb invitació - Andorra Park Hotel)

Octubre:

09.10 (Reunió Junta - Art Hotel)

16.10 (Sopar Socis - Rest Moli Arinsal amb animació i/o conferencia Cathy O Dowd ?)

Novembre:

13.11 (Reunió Junta - Art Hotel)

20.11 (Dinar socis - Palau de Gel amb Karting sobre Gel o Engolasters amb Nordic Walking)

O sortida Socis a Londres - (cap de setmana 21-23 ?) Visita Ex Skalega Roger - Htl Hesperia Londres ?

Desembre:

11.12 (Reunió Junta - Art Hotel)

18.12 (Sopar de Nadal "Portugues" amb animació i tast de vins i productes de Portugal)


Una abraçada Skal,

Bianca Meeuwissen
Presidenta Skal
+ 376 322379

Carlos Luna
Secretari Skal
+ 376 637148

Mail: skalandorra@gmail.com
Blog: http://skalandorra.blogspot.com/
Skal online: http://skalandorra.plaxogroups.com/

No hay comentarios: